lördag 21 januari 2012

Seg, jag vet!

Jag är ingen höjdare på att blogga jag vet! Men just nu gör jag det bara för mig själv för att det är kul att kolla tillbaks på det senare.

Sen är det självklart ett plus när ni läser :)

Har vart en trött helg..
Torsdags och fredags har jag sovit hos Jimmy. I går jobbade jimmy tidigt så då var det upp 7 och idag var de min tur me träning och jobb så då var det upp 06.40 :)
Har tagit en två timmars powernap och ikväll ska jg bara sitta ensam med levande ljus och kolla på bästa frisörer på svtplay:) Ska försöka hinna med ett bad innan sovdags också! Annars blir det imorgon innan vi ska fira min kusin som fyller 18 år!:)

I torsdags fyllde Jimmy år så jag åkte dit på kvällen och gav han lite presenter, och igår åt jag Jimmy och Rickard en god middag som pojkarna hade vart så duktiga med!

Baconlindad fläskfilé potatis och morötter i ugn och svamp sås! Min kock är grym på att laga mat <3

Ha en grym lördag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar