måndag 2 januari 2012

3 månader senare!

Back on track , eller ?

återstår att se .
jag har iallafall fått massa kommentarer om att jag inte bloggat och alltid är det någon som blir glad av att få läsa några rader..

Vad har då hänt sen sist ?
orkar inte dra upp så mycket .
kan säga att jag gick och skadade mig den 11 oktober!
värsta månaderna på riktigt jävla länge .
knäskålen hoppade ur led och det var mest sängliggande .
så från att jobba och träna vareviga dag till att ligga i sängen ..
inte en fia på topp kan jag säga .
MEN , jag överlevde det med och är nu under uppbyggnad .
har även gått och skaffat mig en fin pojk ..
dock är detta väldigt nytt än så länge .:)
men han är nog världens snällaste tror jag :)



 
julen har iallafall varit mysig, massa fina paket och världens bästa familj runt omkring mig . !
likaså nyår. Det blev många nyårs pussar och firande på tjörn :) middag först med ett gäng, sen kom det mer folk och det blev lite mer livat . Sen sov vi hos Jimmys mor som bodde en bit ifrån dit vi fick skjuts ! :)
så det blev en bra nyår! Lina fina var med där SÅKLART! henne tycker jag så mkt om så de är inte sant !
Hon förgyller varje liten stund med bara sin närvaro! KÄRLEK!

Då var nya året igång och jag tror det kommer gå framåt!
Idag är dock ingen bra dag. Ligger i min säng och har gjort sen ja gick hem från jobbet . har haft sån otrolig smärta i min mage så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
det går upp och ner hela tiden .när jag tror det är bra kommer det igen och de hugger och känns som jag ska spy . not fun . Inte jätte lägligt att bli sjuk när man äntligen börjar våga träna igen ... lite smått . Det kommer bli helt bra snart . de är jag säker på . men jag trodde inte att det skulle ta såhär lång tid om jag ska vara ärlig..


slut tjatat på mig !
hoppas allt är bra med er där ute . <3

2 kommentarer:

  1. Åh va roligt att du bloggar! Kram på dig pinglan!

    SvaraRadera
  2. Åh tack finaste!! Blev superglad av att läsa detta inlägget ju. TACK! detsamma, du är bäst på alla sätt!
    Puss

    SvaraRadera