söndag 8 januari 2012

HELG!

Långhelg . Jag njuter som bara den . !
blev dock en stressig fredag ..
Jimmy sov hos mig i torsdags och sen på fredagen körde jag honom till jobbet vid 2 i kålltorp , vidare till torslanda där jag hämtade Lina och vi gick och kollade lite kläder och jag köpte en jättefin tröjaaa :)
sen vidare till Tuve och deras lägenhet . SHIT vilket fläng, och det är inte slut ännu.
För på lördag morgon klockan 06.45 ringde klockan för träning 07.30-09.50 men gick av 09.30 för jag började jobbet kvart över 10 i kungsbacka !

SEN blev det handling för att fylla min jääätte tomma kyl med magvänliga varor och gjorde mig en god middag och nu kom jag precis hem efter att ha träffat lite vänner,. MYS..
Tänkte sova nu faktiskt och ta en rejäl sovmorgon imorgon .
Ska hem till mor o far vid 13 och klippa syster och färga mors hår..
sen är det träning som vanligt och sen var långhelgen över.
helt sjukt hur fort det kan gå ändå ..

Måste också säga att jag färgat håret .... så numer ser jag ut typ såhär

1 kommentar:

  1. Finis, ha en mysig söndag nu då! Försök att koppla av :)

    SvaraRadera