måndag 11 juli 2011

Affrohååår

Bjuder på trollbilden
Skalet på bilden försvann på krogen i fredags! Grattis till dig som hittade det !
Annlouise har varit snäll och köpt ett nytt till mig :)

Idag har jag solat, tränat, pysslat och kollat på lägenhet! Jag är helt säker på att jag kommer trivas suuuuper bra i MIN lägenhet ! :D så lycklig jag är !

Den ska bli såå sofiig så att man dör ! Rosetter och vitt och gulligt ! Haha
Får se hur detta blir ! Amazing tror jag!
Jätte stort och luftigt kök och avlång lägenhet med lite avskärmning för sängen och en fin uteplats ! Im lovin it och vill flytta nu! Men inte många månader kvar ! 1 okt är det inflyttning :D

Imorgon åker jag och Frida till Falkenberg och stannar tills tis kväll förhoppningsvis ! Godnatt på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar